Watashi wa ocha o-nomimasu. (jag dricker te)


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Jag tänkte bara klottra lite.

Har jobbat i helgen, det gick som tur var ganska fort. Vissa kunder är fina och härliga. 
"Två papir och en plask!" skulle gubben ha. Syftade på två papperskassar och en plast. Han var säkert 90 år.

Jag har Glee abstinens. Säkert för att jag vet att jag inte får nått nytt avsnitt förrns 12:e April. Sånt är aldrig kul. Inte heller kul att det bara är 6 avsnitt kvar på säsongen. Vad ska man göra medan man väntar på tredje? Skaffa ett liv kanske...

Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till med läxor och skit. Har allvarligt funderat på att hoppa av och börja om tvåan så att man kan skärpa sig. Men fan, så ovärt. Kommer aldrig ta studenten i den takten. Jag ger mig inte förrns de tvingar mig att gå om...
Men jag vet inte hur jag ska klara det när jag är helt orklös.


Jag har kommit på vad jag lider av btw. Lol.

Mitt näsblod. Det är fan inte kul asså. Blir bara värre och värre och kommer förmodligen sluta i ambulans igen snart. Måste åka och bränna hos doktorn igen. Jag vill inte, men fan, har jag ens nått val?

Hahaha, shit vad jag babblar på om mina problem. Ehehe.

Positivt då... eh...
eh...
eh...
Jag ska se Noah and the Whale snart!!!! Fett positivt!!!!
OCH, jag och Rosie ska typ ha Glee maraton i helgen så att hon kan se på säsong 2 så att jag har nån att fangirla med.


Detta inlägg var fett random och konstigt. Men aja.
Får väl knåpa ihop nått vettigt nån gång. Haha.

Puss på er, oyasuminasai <3



Kommentarer
Postat av: Watashi wa Angelica-chan no tomodachi!

Igirisu no ocha ga suki! Oishii ne? o(^o^)o Kyou wa getsuyobi mo suteki na hi dane!



Vissla om du inte förstår detta!

2011-03-21 @ 18:10:24
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/
Postat av: Rosie

MAHAL KITA!

2011-03-22 @ 22:42:38
URL: http://xnoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0