när man sover på stolar.


Kommer med all sannolikhet att stanna hemma imorgon.
Gick till teatern, satt och sov på en stol hela tiden.
Mår jag bra?
Njaee.


Nu ska jag dricka te och titta på Glee tills jag somnar.
Känner mig så liten och ynklig.

Hatar att vara sjuk.



host, host.


Uäääh.
Sitter i min soffa/säng och känner mig d ö d.
Hostar som en galning, har så ont i halsen att man börjar gråta när man sväljer typ. Huvet känns tungt och segt och man har lust att dö lite under täcket.
Fy fan, jag hatar att vara sjuk.


Kryssningen var rolig och mysig. Älskar verkligen min släkt. Vi är en mysig hög <3


Och när jag kom hem så hade nya madrasser fixats till soffan så nu sover jag så jävla skönt! Awesome!!!

Men imorse så hade jag alltså SJUKT ont i halsen när jag vaknade, och klickade väl av larmet.
Vaknade klockan 15:00 av att Ankan kommer invacklandes och också sov lika länge som jag, båda två sjuka.
Fail.

Igår kväll kollade vi Toy Story 2&3 och Sagan om Ringen. 

Nu ska jag kolla på Glee, och sen försöka pallra mig ner till teatern, för jag vill verkligen gå.
Vet inte om det blir skola imorgon, det får vi se då...



roligt rejv hos rikard.


min rosieposie är bäst som ställer upp. och hon är bäst som är bäst över huvud taget.


fest hos rikard idag. ganska segt, men när vi stängde dörren och körde rejv *UNTZ, UNTZ* då var det väldigt kul. Eller dansade till Bailando. Eller körde WAKKA WAKKA EEEEH-dansen. Haha.


Men nu sitter jag hemma och har aptråkigt för ingen är vaken.
Laddade ner Amnesia men min jävla skithög till dator klarar inte av det, så jag får vänta tills typ jag är hos mamma, eller mark tar hit sin dator.

Tror jag ska kolla på Glee nu istället. Då blir man jävligt glad!!!


Jag är btw en väldigt konsitg person. Jag är så hatisk ibland, fast jag hatar att hata. Dåligt.
det finns ett ord för sånna som jag. men det håller jag för mig själv.

%¤"#Q¤WQ4t DFGKM ARGI N ¤f weR 2 3rf4f 2.
Så. HEhe.



fredag, ledig dag.


Om man sitter på den plats jag sitter nu, kollar utåt lite snett uppåt, så ser det väldigt vårigt ut.
Det tycker jag minsann är väldans trevligt!


Gillar fina vänner man kan chilla med hela kvällarna!


Sitter nu nyduschad och äter toast och dricker kaffe i jeans-shortsen och linne.

Snart kommer Rose och ikväll bär vi av till Rikard!


Livet leker med andra ord :D

pepppp.


Jag är så JÄVLA taggad inför HP-föreningsmötet imorgon.
Hoppas ingen glömt att det är, eller något annat dumt.
Då börjar jag nog gråta tror jag.

Kommer bli awesome. Om jag inte är för entusiastisk och typ skrämmer iväg alla istället. Vet att jag är lite för nördig för mitt eget bästa. Haha.

Nu ska jag nog sova liiiite.
Så jag orkar imorgon :)



Jared.

brb, ska bara dö lite.

slacker_girl_92


Måste seriöst sluta sova på mornarna och pallra mig iväg till skolan.
Jag ska ju INTE hamna efter denna termin, det var iallafall planen.

Nu får det bli skärpning!!!
Sluta upp med att vara en sån slacker Angelica och gör bara det du ska!!!


Imorgon är det HP-föreningsmöte. Jag är så jävla taggad.

:D

Il viendra un temps, vous verrez...


Jag känner en människa.
Hon råkar vara en av de bästa människorna jag vet om på denna jord.

Denna människa genomlider alla möjliga jobbiga saker som ingen vet om,
knappt jag.
Hon visar det inte så tydligt och hon vill inte besvära andra med sina problem.
Både positivt och negativt.
Att hon är stark är det iallafall ingen fråga om.

Jag älskar denna människa så mycket att jag inte alls förstår hur den kärleken kan få plats i min kropp.
Jag skulle kunna expodera i vilken sekund som helst av att den enorma kärleken som trycks ihop här inne i mig.
Jag älskar henne så fruktansvärt mycket.

Jag tycker inte att jag duger till att vara hennes bästa vän.
Jag lyssnar, visst gör jag det, men alltid ska jag hålla på att ta upp mina egna problem, även när hon pratar om sina.
Alltid ska jag jämföra och det handlar tillslut om mig istället för henne.
Vad fan är det?
Kan jag inte bara hålla käften och lyssna någon gång?
Jag vill vara bättre på det.
Jag vill duga åt någon så fin som henne.

Och jag, jag köper inte presenter till födelsedagar, jag skiter i julklappar och hoppas att det inte ska spela någon större roll.
Hon skapar saker åt mig.
Hon målar porträtt, hon stickar vantar.
Hon skriver låtar.
En låt till mig.

Förstår ni hur fin hon är?


Och vad gör jag?
Vad kan jag ge henne som ingen annan kan?
Jag är inte så speciell men hon är otrolig.

Och nu vill jag bara att hon ska svara i telefonen för jag tycker inte om att veta att hon är ute någonstans i kylan och är ledsen och jag inte är hos henne.

Jag älskar dig Rose-Ann Marianne Yoriko Hallgren.
Svara nu, snälla?

lite knasig typ.


det är så segt att vänta på nånting man inte ser till att få gjort.

hur kan jag förvänta mig resultat utan att påbörja något?


jag vill ha dig hos mig. hela tiden.
och jag gör fan inget åt saken.

bara längtar.

dumt.



morgon. ugh.


nu är jag trött.
trots en jävla massa kaffe.
skola.
matte.
blääää.

MEN FAN, JAG MÅSTE JU HA FÅTT MIN LÖN NU!?!?!?!
NAJS, MÅSTE KOLLA!!!!



hej då.

götet :)


Kom ganska nyss hem från Göteborg.
Där har man varit med underbaraste flickan Louise aka. Irre Irrson hela helgen.

Hennes 18-års dag i fredags, firades på resturand och sedan på ett ställa kallat Pustervik (tror jag). Det var trevlig och skojigt. Jag drack men blev inte ens lullig. Vet inte om jag ska bli oroad över det? Hahah...

Blev förföljd av en Amerikan också. Underlig snubbe.

Och så får man inte glömma att vi dansade till ett skånskt reaggee-band vid namn Stures Dansorkester. De ägde!

Lördag och söndag chillade vi massor. Skrev en ny låt till Lockharts Beundrarpost, hehe. Spelade HP-spel och kollade tv.

Trevlig trevlig helg.
Saknar Irrs redan <3

och SNART är det skola. buuuuh.

And buried altogether...


Don't laugh at me!
Don't look away!
You'll follow me back,

with the sun in your eyes, and on your own.
Bedshaped, and legs of stone.
You'll knock on my door, and up we'll go,
in white light? I don't think so...
But what do I know? What do I know?
I know...



- Mr. Tim Rice-Oxley. Han som förstår en.




Keane – Bedshaped



chilledill.


Jag har ont i min arm. Jag lyckades krångla till det på en plint på gympan vilket resulterade i att jag voltade och landade på armen. jag garvade ganska mycket. fast det gör lite ont. haha. detta var igår btw.


jag vet inte om jag ska ta tag i mitt lilla problem eller inte.
jag vet inte om det är helt meningslöst faktiskt.
men jag borde prova. om jag vågar.


imorgon (igentligen idag faktiskt) åker jag till Götet och partar med Irre. Det blir fint. Längtar.

Var med finaste Elin, Tor och Andy idag hos Tor. Trevligt.

Sen suttit uppe med O.C. och Tor på facebook-chatten.
Trevligt soft kväll.
Har inte packat ännu dock, så det ska jag göra nu innan jag hastigt kryper till kojs.



Aggressioner.

FGHFJSDARTHGAÄIJTGQ4ÄOPI5HG(/&%¤%eu/ytryituytasjyhADgte vsTGHERGQRTJQ4OI6HJ1QV346NWB 5OYUV4256v!¤&!fcv%¤y/!v ¤/"¤vY21VHFEQRTHVO3465!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så, nu känns det bättre :D

tsss, jag är lite tokig, hehe :3



måste också tillägga att även om jag inte har en aning om vad jag håller på med eller vad fan jag ska göra så är det så att jag inte har någon avsikt alls med att ge upp eller så. jag ska slåss tills det är över för gott. om jag ens behöver slåss. 


jag ger mig iallafall inte. det kan jag inte.


jag behöver liksom dig.




Utkast: Jan. 19, 2011


Jag kämpar fortfarande med detta ständiga deppandet. Och jag tycker fan att det går bra.
Mår mycket bättre just nu, även om det är en bit kvar liksom.


Jag skrattar och känner det ända ner i magen och in i hjärtat.
Jag äter mat!!!!!!!!!!
Jag orkar ta mig upp ur sängen på morgonen utan att känna att man uppoffrar allt.


Men mest, jag vill må bra.
Det är så jävla tråkigt att gå omkring och vara deppig jämt.
Och jag kände att folk höll på att tröttna på mig, få nog, och de var lite för viktiga för att offra för min självömkan.


Jag menar, såklart jag inte kan bara knäppa med fingrarna och må bra, men jag kan alltid ha en positiv inställning.
Innan jullovet så var det riktigt illa och nu, nu ser jag ljus. En massa.
Fett awesome.


Jag tycker så mycket om min fina klass förästen. Ni gör dagarna så speciella och fina.


Men, bloggen är ändå där jag uttrycker allt dåligt och negativt och så, hahaha.
Läser ni får ni stå ut med det.
Är ganska bra på att tycka synd om mig själv.
Är dock också ganska bra på att inse hur patetiskt det är, haha.


Jag är glad också faktiskt.
Ganska ofta.


Puss <3



Postea eos aspergat aqua partem.


Du är en pojke.

Jag är en flicka.

 

Flickan är lite sådär

k ä r

i pojken.

 

Pojken är allmänt

ovetande.

 

Men kan vi inte låtsas

att vi är gifta?

 

Att du är min och jag

är din,

i nöd och lust?

 

Nöd- jag klarar mig inte utan

dig.

Lust- jag måste få vara nära

dig.

 

Då kan vi älska varandra tills

d ö d e n

skiljer oss åt.

 

 

 

(you may kiss the bride?)


hej jag är en hopplös idiot. kram på alla som är fina.


Skolan har börjat igen. För ett par dagar sen faktiskt.
Det känns bra.

Himlans fint att träffa vännerna där igen.
Saknat dem så mycket.
Man blir så G L A D av er <3


Men imorse så sov jag för länge, och när jag väl vaknade så hade jag ont i halsen. Använde det som ursäkt till att inte gå till skolan och slippa göra matteprovet, även fast det gick över typ 10 minuter efter att jag vaknade.

Har sedan suttit och spelat sims, gjort liiiite historia, fangirlat Dead Poets Society, varit inne för mycket på Tumblr och läst en massa massa poesi.

Kissen ligger brevid och spinner. Jag älskar henne. Världens finaste katt.

nu är klockan mycket och jag hade tänkt att jag inte skulle skolka imorgon, så nu får jag allt ta och gå och lägga mig.
natti natti.


jag vill fly. som vanligt. från verkligeheten. och från att vilja fly. det är tråkigt.

Jag saknar min pappa bara. Okej.

Han var liksom den man verkligen kunde prata med om allt.
Han sket i om det man sa var hur korkat som helst, han lyssnade iallafall, och gav råd.
Även fast han visste att jag inte skulle bry mig om det problemet nästa dag.

Och han och jag hade så himla roligt ihop. 
Vi skrattade alltid så mycket.
Man var liksom glad med honom, för han gjorde allt så fint liksom.

Jag saknar att tjafsa med honom om precis allt.
Vems tur det är att sätta på kaffet, vem som är den riktiga mästaren i super mario, hur många hundra jag var skyldig honom för alla gånger jag mutade honom att diska åt mig.

Jag saknar att jag och han alltid teamade upp oss mot mamma och Malin.
Jag saknar de stunder vi bara satt i samma rum och inte sa ett ord, utan bara var.
Jag saknar att han var den hemma hos oss som såg när jag var ledsen och pratade med mig om det.

Jag saknar att han alltid gav mig uppdraget att vattna hans älskade blommor när han skulle bort, och hur arg han blev varje gång han kom hem och de var döda.

De blommorna har varit döda ända sen du försvann pappa. 

Jag saknar dig så mycket att jag tror mitt hjärta ska gå sönder ibland.
Jag önskar att jag kunde ställa mig och vråla ut all saknad nånstans så att jag aldrig behövde tänka på den igen.
Jag vet att jag inte kan göra något.
Jag vet att du har det bättre nu när du inte har ont.

Men ändå så saknar jag dig så förbannat mycket och jag kommer alltid göra det, varje jävla dag.
Jag saknar dig.
Min bästaste bäste vän, min papa <3



babbel bara.


Sitter i köket hos mama och klockan är 1:45. På andra sidan bordet sitter min älskade vän Balle!
Balle är en bra människa som jag saknar förjävla mycket mest hela tiden faktiskt.


Jag är själv en förvirrad och skvatt galen människa. Gör mig själv förbannad på personer som inte ens gjort något.
Bra där bruden.
Jag är så arg att det nästan bubblar i skallen och jag kan ju inte heller göra något åt saken.
Om man bara visste liksom?!

Och sen så saknar jag ihjäl mig efter d i g också. Hela hela tiden saknar jag dig och du lämnar inte hjärnan för ens en sekund.
Så att man får tänka.
Fu på dig, även om du kan vara rätt trevlig att ha i skallen ibland också.


Jag och Balle har btw tittat på Bombay Dreams ikväll. Det var jävligt roligt. Fan vilken konstig film det är, hahahah.

Nu ska jag dricka upp mitt te. Sen ska jag och Ballis reda ut om hon sover här eller hos sig och sen är det nog dags att krypa till kojs.
Börjar jobba 11:00 imorgon...

Natti natti, hatti fnatti.

Det är ett par knarriga skor, storlek 42½, hål i vänstra sulan, låter det som.


Hejsan hoppsan.

Här är det lite tomt. Ganska sorgligt. Men jag har knappt suttit vid datorn på lovet faktiskt!

Så här är en liten uppdatering.


Julen; Firades hos min kära morfar med halva släkten. Väldigt mysigt. Såg Narnia 3 med småsyskonen på
juldagen, den var fin. Träffade fler mysiga släktingar den 26:e. Åkte hem 27:e.


Spenderade sedan två dagar hos min älskade Rosie. Det var kallt på nätterna, men fasiken så mysigt vi hade.
Kollade massa film och gick på nattpromenader. Stal en cykel som var begraven i snö också. Den är min nu, och
ska fixas till våren. Win.


Sen... var jag hos mamma tror jag? Eller vad sjutton gjorde jag? Jag kommer inte ihåg. Heh.


Sen var det iallafall nyår! Då jobbade jag först, och sen drog jag hem till David som är min kära vän Josefins
pojkvän. Han bodde lååångt bort. Vi var ett mysigt litet gäng som firade tillsammans och det var ytterst trevligt. Ni är fina <3


Dagen efter var man lagom bakis och så skulle man jobba klockan 12:00 så det var bara att gå upp 10 och ta
bussen, pendeln, tunnelbanan och lidingöbanan. Somnade hos mamma klockan 19:00. Vaknade igen klockan
23:00 och kunde inte somna om förrns efter två.


På morgonen, imorse alltså, så skulle jag upp tidigt för att fara till min kära vän Daniel och ha Disney-maraton
med denne och Kimberly. I början skulle även Josefin och Rosie vara med, men den ena fick feber och den andra
for till Örebro.
Fick inte försova mig, för missade jag bussen skulle jag komma mycket sent. Klockan ringde inte och jag fick
panik.
Men jag han, för jag springer lika fort som Superman. Är ganska nöjd med mig själv.


Hos Daniel var det trevligt och kul. Vi såg dock bara två disney-filmer så lite fail på maraton,
men nice all the same. Fast Daniel somnade under andra filmen. Hahahhaah.
Aristocats och Ringaren i Notre Dame (Notre Damp tyckte vi).
Båda två är helt underbara filmer <3


Sen spelade vi världens svåraste geni-spel som var helt omöjligt. Sen hann vi inte klart för vi var tvungna att gå
till bussen.
Så mysigt att se båda två igen, hade saknat dem så mycket!


Sen kom jag hem och såg på Becoming Jane som är en mycket fin film. James McAvoy är helt underbar, ja. <3


Nu har jag skrivit världens längsta grej känner jag. Över ett glas Oboy med Daim-smak! Skitgott.

Okej, nu får det räcka. God natt.



RSS 2.0