snark


Jag är trött. Hohoho. Jag har sovit lite iallafall. En halvtimme på Matten. 2 timmar och 15 minuter här hemma.
Men jag är fortfarande trött.

Jag har värsta lusten att börja på en ny fanfic. Därför att ingen av de jag läser ju nu uppdateras ju förfan, så jag lider brist. 

Men jag har ganska många saker jag borde skriva först. Innan. 
Man lyckas dock bättre med att skriva andra saker. Alltid.

Fy. Jag är så trött.
Kill me.



could there ever be again, another one like this?




Denna låt. Jag gråter varje gång jag hör den. Snart är den mer sann än någonsin. Fy fan.

Harry, you can't leave me. Ever. </3

So, don't you ever wonder what will happen when it ends?



liten update typ, fy fan vad jag hatar att komma på titlar...


Oh, sitter här och chillar lite i soffan. Lyssnar på Glee-soundtrack och känner mig ganska välmående. Ska strax rymma in i köket och äta upp min hallonsorbét. Jag har blivit värsta sorbét-o-holic. Åt upp min mangosobét igår kväll. Ehehe, intresseklubben antecknar. 

Jag älskar mina fina Gleeks på Tumblr. Crystal mest, fasiken vilken fin människa. Tänk att något bra kan komma från Omegle!

Och typ, idag måste jag skriva såhär faktiskt;
ELIN DU ÄR UNDERBAR OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅDETSÅ :D :D :D <3 <3 <3
You know it girl, you're amazing! Älskar att knasa mig med dig. Tihi. Fina människa.


Och ja, idag var det fredag. Och såklart läckte en ny Glee låt ut inför tisdagens avsnitt. Låten var ingen annan än FRIDAY, av Rebecca Black Jag har skrattat ända sedan jag fick reda på att de skulle göra den, men tro det eller ej, jag gillar covern. Haha, det har nog mer med att göra att det är fett charmigt och att jag älskar Chord, Mark och Kevin för låten är ju fortfarande skräp. Men pojkarna sjunger fint och haha, jag gillar det för att det är roligt också. Men jag erkänner att jag lyssnat på repeat. Jag erkänner. Men så är det ju fredag också. Hehe.

Malin kom just hemspringande och sa att hon ska gå på idolaudition. Shit pomfritt. Hoppas hon går vidare. Min lilla sångfågel. <3

Okej det är farligt att lyssna på Glee soundtrack, det känns som om ens hjärta ska explodera vilken sekund som helst. Fina fina människor.

Okej, nu blir det till att skriva lite Klaine och äta sorbét. Imorgon ska jag försöka plugga så mycket jag bara kan! :D

Natti <3


Five hundred twenty five thousand six hundred minutes.



Without you, the ground thaws
the rain falls
the grass grows

Without you, the seeds root
the flowers bloom
the children play

The stars gleam
the poets dream
the eagles fly
without you

The Earth turns
the sun burns
but I die, without you

Without you, the breeze warms
the girl smiles
the cloud moves

Without you, the tides change
the boys run
the oceans crash

The crowds roar
the days soar
the babies cry
without you

The moon glows
the river flows
but I die without you

The world revives
colors renew
but I know blue
only blue
lonely blue
Without you

Without you, the hand gropes
the ear hears
the pulse beats

Without you, the eyes gaze
the legs walk
the lungs breathe

The mind churns
the heart yearns
the tears dry without you

Life goes on
but I'm gone
'cause I die, without you


- Without You, Rent Soundtrack.


Kollade just på Rent. Bästa fucking musikalen. Gah. <3



bland det vackraste jag läst. vet inte hur jag ska sluta gråta.


There is hope for you, little one.

Hope is everywhere.

It's hidden in cracks, beneath closed eyelids, under river stones.

Hope is subtle and sometimes it's laced into poisons.

Don't drink it, little one, don't drink it.

Find it elsewhere.

Hope is all around, hope is where you sleep and dream.

Brick by brick, you've built your wall.

But subtle hope will break it down.

And you will see, in that crowded place, where you feel so alone.

Hope is everywhere.

There is hope for you, little one.


- Jamie, beautifulwhatsyourhurry.tumblr.com


Jävlar. Jag älskar denna människa. Inte för att hon vet vem jag är. Men hennes berättelser är så vackra att jag knappt kan andas. Hon är faktastisk. Fy fan. Jag kan inte stoppa tårarna. Herre min gud. 
Det är en Klaine fanfic, men man måste inte ha sett Glee eller känna till karaktärerna för att läsa och älska detta. Det är bara vackert skrivet. Och jag känner igen mig så mycket. 
Läs. Gör det.

Det finns hopp. Tack Jamie. <3



RSS 2.0