teaterkärlek <3


Jag älskar verkligen mitt teatergäng. Jag gör verkligen det.

Vet inte hur jag skulle orka igenom allt om jag inte hade teatern på Måndagskvällarna. 

Jag vet att jag gnäller jämt och ständigt om hur jobbigt det är att åka fram och tillbaka till Täby på måndagarna. Men det är värt det. Så himla värt.

Jag älskar er.

Jag älskar teater så jävla mycket. Då kan man vara fri i ett par timmar.


Nu när jag kom hem har jag strukturerat upp pluggandet i min kalender jag inte skrivit i sen första veckorna på Höstterminen. Dn var lite trasig av nån anledning så jag ska nog köpa en ny när jag får pengar sen, men den här får duga så länge.
NU JÄVLAR SKA JAG ORDNA ALLT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0