lite random sådär mitt i natten


Eh. Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag kan inte sova fast jag egentligen är skittrött. 
Så jag tittar på Chris Colfer intervjuer och börjar typ gråta över hur fantastisk och stark den människan är.
En riktigt förebild. Verkligen helt underbar.

Jag hade tänkt gå till skolan imorgon även om jag är jätteförkyld. Måste försöka att inte missa så mycket. Vaknar jag och mår sämre så vet jag dock inte om jag kan gå. Gick inte ens på teatern idag. Så illa är det. Vet inte hur många regnskogar jag snytit bort bara idag. Känns inge bra.

Jag tänkte lägga mig ner nu iallafall. Kanske sätta på Glee soundtrack och möjligtvis lyckas somna.

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0