jag är lika barnsligt fjantig som när jag var 14. och jag gillar det.


Nej. Mitt hjärta känns krossat på så många stadier just nu.

1) Jag upptäckta just att Glee Live Tour (alltså Glee-cast, LIVE) kommer till London 25-26 juni. Jag ska ju typ dit då, så jag dog lite av glädje. Sen upptäckte jag att de billigaste biljetterna typ går på mer än $200. Då dog jag ännu mer, fast av sorg. Hur sjutton ska jag ha råd med det liksom? Det är ju inte klokt. Jag måste ha kollat fel? Eller? Tänk om jag har kollat fel! Isåfall dör jag av lycka! Tänk att se Chris Colfer och Darren Criss LIVE. Nej, jag kan inte tänka mig det. Det är för skumt. SHIT.
Kan jag på något sätt rättfärdiga att lägga ut ca 3000 spänn på att se Glee Live? Kan jag verkligen det? Tror nästan inte det alltså...

2) Satt i min ensamhet och kollade igenom först hela A Very Potter Sequel. Darren är så awesome att det är läskigt. Sen, kära vänner, klickade jag in mig på ett annat klipp och det ena lädde till det andra och plötsligt hade jag hittat Darrens Youtube-channel. Vet ni vad? HAN HAR GJORT EN MASSA DISNEY-COVERS.
Alltså. Detta är mannen i mina drömmar. Han är värsta nörden, han har rosa solglasögon, han älskar HP, han är med i Glee, han sjunger jättevackert, han spelar gitarr som en gud, han skrattar alltid och han älskar Disney. Fatta om man var ihop med honom, ganska fulländat. Han och jag kunde sitta i soffan hela dagarna och sjunga med till alla Disney-låtar.
Detta är faktiskt fruktansvärt deprimerande. Varför kan inte jag känna honom på riktigt? Varför finns det inte någon Darren här hos mig? Hmm?


HAHAHAHA. Jag känner mig som fjorton på nytt. Har inte haft en sån här galen crush på någon sen Tim typ. (Tim är fortfarande no. 1 in my heart, men han är gift så, man måste ju sikta in sig på annat håll vettni).

HAHAHAHA. Jag är barnslig. Jag vet. 

Darren, hoho.

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0