hej hå, skynda på!


Sitter här vid köksfönstret tidigt på morgonen och dricker mitt ekologiska kaffe som typ... är det godaste bryggkaffet in the history of bryggkaffe <3

Jag tänker på ganska mycket när jag sitter här. Ganska mycket larv och så lite onödigt också.
Det är rätt mysigt.
Jag älskar att vara hemma hos mamma igen. Det är någon sorts känsla av lugn och frid här.

Igår kväll spökade det typ när jag skulle sova, och jag blev skiträdd och låg stel som en pinne i sängen. Sen tillslut sprang jag på toa och då ropade Malin från sitt rum (märk att det här var typ halv ett på natten) och sa att det spökade inne hos henne och frågade om jag ville sova på madrassen i hennes rum.
Hell yeah att jag ville. Vi somnade till Pocahontas <3

Igår var också fint för jag var en massa med Sofi, och hon är ju ganska awesome att vara med! Skrattattacker är vår specialité typ.
Och vi har storslagna planer på gång vi två.

Jag var inte på teatern heller. Så jävla trött när jag kom hem från Sofi. Somnade 19:00 och vaknade 22:00.
Pratade lite med Rosie för hon behövde det och det var fint och mysigt även om det var lite... tråkigt? (du fattar vad jag menar Rosie, right?) <3

Nu ska jag skynda mig lite så att jag inte missar tåget. Det vore lite synd, eftersom jag gick upp såjävla tidigt. Hehe.

Ikväll är det Glee. Då får man se Chris Colfer som är värme för hjärtat, och Darren som typ är bland det vackraste jag vet. Mhm. <3
Okej, skynda var det...



Kommentarer
Postat av: Sofi

Angelica, Angelica, Angelica. Skrattattacker är fina. Ekologiskt kaffe är minst lika fint. Spöken är läskiga. Men! Spöket Laban är fin minsann. Vore skoj att läsa den.. Eller... det var nog en tvserie! Eller filmer..



Iaf. Imorgon. Imorgon blir en bra dag.

2011-03-08 @ 23:56:56
URL: http://litenoskyldig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0