Gleekylicious.


Ibland tycker jag att i princip allt går emot mig.
Det är inte så roligt.

Tur då att jag har fina vänner. Underbara sådana.
Extra kramar till Elin idag. Du är fin du <3

Och imorgon ska jag och Rosie fota hela dagen. Det kommer bli awesome. TOTALLY AWESOME!

Har fått tillåtelse att låna Bio Selini till nästa HP-möte så att vi kan kolla på A Very Potter Musical. Fan vad kul!


I helgen ska jag och Rosie ta oss igenom alla avsnitt av Glee säsong 2 som släppts (16st). Kan inte förklara hur mycket jag ser fram emot detta. 

Glee är värsta drogen. Jag har kollat igenom en massa gamla avsnitt från säsong 1 och det är fint. Mycket fint.

Nu slår mamma ihjäl mig snart om inte hon får datorn, så hej då xD



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, Angie-chan! :3 MASSOR MED MÄNGDEN MED KRAMAR på dig med! <3 Och HP-mötet kommer bli så jävla awesome!



FOTODAG, VAD ROLIGT! :)))) Vill också ha det, om man bara orkade ta sig ut! xD

2011-03-23 @ 21:37:41
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0