coming home.


Jag har nu flyttat ut alla mina saker från Ankan och Mark, och gett dem mina nycklar.
Känns fruktansvärt melankoliskt faktiskt.

MEN NU ÄR MAN EN LIDINGÖBO IGEN. OCH DET ÄR FINT DET.
Jag menar alla är glada! Gordon och jag tittade på film två kvällar i rad, Balle chillade med mig igårkväll precis som det brukade vara och Rosie och jag hade rajtantajtan iförrgår.
Jag älskar att vara hemma <3


Här hemma är det lite kaosigt eftersom mamma lämnat lägenheten till mig och Malin, och ehe... det behövs nog städas om man säger så... 

Jag älskar min Rosie, hon är bäst. Du+Jag+Livets Vatten = <3


Snart ska man gå på Tangled med Johanna. Fett fint och mysigt. Hon är en underbar typ.

Hej då, hesta på!



I've travelled so far so quickly
the continent spinning beneath my wings
ticking boxes, aquiring things, 
but the further I go I find, I just want what I left behind
maybe love will lead me back to your door
the need to feel something simple and pure, like I did before, 
how we strain our necks to see what's around the next bend
or waste our hours chasing fair-weather friends
we're all coming home in the end.


Kommentarer
Postat av: Rose

Mmmmm, rajtantajtan xD <3

HAHAHAHAHAAAAAAAAAA <3



Du är hest bäst! :3

2011-03-05 @ 00:26:46
URL: http://xnoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0