roligt rejv hos rikard.


min rosieposie är bäst som ställer upp. och hon är bäst som är bäst över huvud taget.


fest hos rikard idag. ganska segt, men när vi stängde dörren och körde rejv *UNTZ, UNTZ* då var det väldigt kul. Eller dansade till Bailando. Eller körde WAKKA WAKKA EEEEH-dansen. Haha.


Men nu sitter jag hemma och har aptråkigt för ingen är vaken.
Laddade ner Amnesia men min jävla skithög till dator klarar inte av det, så jag får vänta tills typ jag är hos mamma, eller mark tar hit sin dator.

Tror jag ska kolla på Glee nu istället. Då blir man jävligt glad!!!


Jag är btw en väldigt konsitg person. Jag är så hatisk ibland, fast jag hatar att hata. Dåligt.
det finns ett ord för sånna som jag. men det håller jag för mig själv.

%¤"#Q¤WQ4t DFGKM ARGI N ¤f weR 2 3rf4f 2.
Så. HEhe.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, vi får ta och köra WAKA WAKA EH EH-dansen oftare på feist! Så himla kul! :D

Förlåt att jag inte svarade på ditt sms, men det kostar så mycket för mig. :( Men! Jag tror inte du behöver oroa dig, jag försökte bryta mönstret lite (om du fattar?) igår och det gick väl bra? :)<3

2011-01-29 @ 12:36:35
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha, vi får ta och köra WAKA WAKA EH EH-dansen oftare på feist! Så himla kul! :D

Förlåt att jag inte svarade på ditt sms, men det kostar så mycket för mig. :( Men! Jag tror inte du behöver oroa dig, jag försökte bryta mönstret lite (om du fattar?) igår och det gick väl bra? :) <3

2011-01-29 @ 12:36:54
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0