chilledill.


Jag har ont i min arm. Jag lyckades krångla till det på en plint på gympan vilket resulterade i att jag voltade och landade på armen. jag garvade ganska mycket. fast det gör lite ont. haha. detta var igår btw.


jag vet inte om jag ska ta tag i mitt lilla problem eller inte.
jag vet inte om det är helt meningslöst faktiskt.
men jag borde prova. om jag vågar.


imorgon (igentligen idag faktiskt) åker jag till Götet och partar med Irre. Det blir fint. Längtar.

Var med finaste Elin, Tor och Andy idag hos Tor. Trevligt.

Sen suttit uppe med O.C. och Tor på facebook-chatten.
Trevligt soft kväll.
Har inte packat ännu dock, så det ska jag göra nu innan jag hastigt kryper till kojs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0