sånt som är fint liksom.


Nu fattar jag ingenting. Har jag gjort något eller? Hmm...


Iallafall, det var inte det jag skulle prata om.
Tänkte bara säga att... det var trevligt att vara i skolan idag. Fina människor där som man blir glad av.

Sånna som Sofi typ, som skriver ett fem sidor långt brev till mig lite sådär spontant. Fy fan vad glad jag blev. Har typ inte blivit så glad och r ö r d över något på länge. Du är underbar tjejen <3

Jag kommer sakna er människor på lovet. En massa.

Nu ska jag åka till fina Nina och sova där. Imorgon blir det bowling och på Söndag Oscarsgala. Sen ska man flytta grejer på måndag är det tänkt. 

Plupp, söderte är gott :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0