MOKU-YOBI, 18:16


Jag har varit hemma idag. Känner mig lite halvseg och tänkte att jag ändå kunde sitta hemma och småplugga. Har faktiskt gjort det också, haha. 

Nu ska jag väl springa ner till affären en snabbis och plocka upp något att käka. Eller så gör jag mina fisk-grejer och köper godis, höhö :3

Jag saknar min Rosie därför att hon är awesome och allt känns bättre med henne.
Imorgon ska man till mamsen efter skolan för att jobba i helgen. Inte så kul, men fint att vara med familjen iallafall.

Efter jag varit i affären ska jag nog göra en bit av den gamla filmkunskapsuppgiften och sen ska jag nog titta på en Disney-film. Tittade på Skönheten och Odjuret igår och den är så jävla vacker. Underbar.

Plopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0