jag pluggar, OMG.


Keane is working their magic.

Jag har lyckats skriva hela mitt engelska-tal till Keane Live, vilket jag trodde skulle vara smått omöjligt (jag menar... tim. på en tv-skärm... heheh). Men nej då!
Talet är inte så himla awesome, och jag måste lägga dit lite fler retoriska knep sen, men jag har FAN GJORT KLART DET. Så skönt.

Nu ska jag köra på lite med den Akademiska Uppsatsen. Har ingen större lust, men en galen panikkänsla som gör att jag knappt kan sova. Så bäst man börjar fixa den nu alltså.  Och sen är det ju Glee sent ikväll. Dygna? 
Kanske det.

Nu fortsätter pluggandet. Eller man kanske ska duscha först? Jo, det ska man nog!

TIM RICE-OXLEY ÄR BTW, VÄRLDENS SEXIGASTE MAN. MHM. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0