jag hatar att komma på titlar när man inte skriver nått väldigt intressant.


Jag har hållit hus hos min kära moder sen igår.
Här blir man omhändertagen så bra.
Mår mycket bättre igen. Tror jag ska gå och jobba imorgon. Her verkligen inte lust, men fan, nu för tiden är ju pengarna väldigt viktiga. Uuuusch jag viiiill inte!!!!!!!!!!!

Har kollat på Ronja Rövardotter ikväll. Fy vad fin den är. Så himla fin.
Jag älskar typ Birk <3
Hela Birks och Ronjas förhållande är så vackert. Söstra mi <3


Och Mattis. Alltså jag har så starka känslor när det gäller Mattis för han påminner om min pappa en del. Både till sättet och till utseendet. Jag tyckte det redan som barn, och jag tyckte det nu.

Fiiin film iallafall. Älskar den. 
Ska läsa den boken ikväll tänkte jag.

jag saknar alla så jag blir smått tokig också. och vi ses ju inte förrns typ onsdag! herregud :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0