Så himla fint.



Igår. Igår kom Glee tillbaka efter världens mest hemskaste paus. Jag har seriöst blivit helt tokig under den där månaden. Men igår var det tillbaka.

Ungefär en timme innan så gick jag in på Omegle (för alla på tumblr skulle typ trolla runt där) och vips så hittar jag en fellow Gleek. Hon var fett awesome. Helt underbar. Så under hela den timmen så freakade vi så himla mycket. Och sen så hade vi kvar varandra där under hela avsnittet och skrev i reklampauserna (även om det vi skrev mest bestod av; HGZCXGHADHFAFHADHG och WHERE IS KLAIIIIINE).
Vi har bestämt att vi måste göra detta varje Glee i framtiden. Och därför så har vi nu varandra på facebook. Fan vad fint med sånna människor <3


Och avsnittet var väldigt fint. Dock inte ett av de bästa. Kändes lite som om de hade slut på ideer, MEN nästa avsnitt kommer att bli helt awesome. Blev seriöst mer excited av promon för nästa avsnitt än av själva avsnittet jag såg.

Fast allt med Klaine var vackert. Alltså, dem är det finaste jag vet.

Just nu sitter jag och lyssnar på albumet med The Warblers som släpptes igår. Fan vad vackert det är. Jag får seriöst tårar i mina ögon. 

EVERYTHING IS GLEE AND NOTHING HURTS <3



Kommentarer
Postat av: Josei

sv: tacktacktack! :D

2011-04-22 @ 10:12:31
URL: http://ienvarldavidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0