Noah and the Whale, 10/4-11


Vad kan man säga? Jag kan liksom inte riktigt finna ord för att förklara hur underbara dessa män är. Magin de skapar med sin musik som förtrollar en och får ens hjärta att bubbla. 

Jag har gått omkring om försökt att inte vara för förväntansfull. Hur skulle de någonsin kunna vara lika bra denna gång som när jag såg dem i Sheffield? Kan det vara möjligt? Det var ju en av de bästa spelningar jag någonsin varit på. Jag trodde ju nästan att den var en dröm.

Men de lyckas. Fan vad de lyckas. Noah and the Whale, jag kan inte riktigt komma på vad jag vill skriva om detta för allt kommer bara bli flummigt och konstigt. 

Men ni överträffade er själva. Ni var helt perfekta. Jag älskar er så otroligt mycket. Eran musik är sån som världen behöver mer av. Fy fan vad ni är fantastiska. Jag börjar nästan gråta.

Och Charlie som klämmer ur sig "You're the audience we dream of, Stockholm!". Så fina.

Jag glömde ju tyvärr kameran, så jag fick fota med iPhone, vilket aldrig är bra. Men men.

Tack för att ni gör mitt liv lite vackrare Noah. Era texter är så... dfgkjldgGg. Så hoppfullt och kraftfullt och gud. Ni är underbara. <3







Så vackra. Charlie. Mhmmm. <3

Kommentarer
Postat av: Rosie

Alltså, Icca. Jag kan inte förstå hur jävla perfekta dom är.

Det är helt fantastiskt!!??!?!?!?!?! DOM ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!

DOM ÄR HELT GALNA LIVE.



Nej alltså det är helt stört.

Och fint att vi skriver ner allt på en gång typ för då minns vi bättre! :DDD <3



Men shit. SHIT. FY BUBBLAN VAD BUBBLY DET VAR! MER ÄN BUBBLY! MER ÄN ALLT!?!

<3<3<3<3<3

2011-04-12 @ 00:28:29
URL: http://xnoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0