Magen sprängs och kinderna krampar.

Alltså woho!
Jag är så himla glad! Älskar mina humörsvängningar alltså, hehe.
Men nu är jag verkligen sjukt glad. Jag är helt varm i magen och i hjärtat och jag ler bara hela tiden.
Av ingen direkt andledning, fast ändå så finns den. Haha flummig formulering men jag vet inte hur jag ska förklara...
Iallafall! HAPPINESS!
Jag och Rosie hade TREVLIGT igårkväll och jag vill åka till henne idag igen, men alltså jag ka nitne randomly åka iväg varje kväll, speciellt inte när jag börjar jobba 10:00 imorgon.
Var på mitt allra första Warhammer-möte idag! Rosie följde med!
Daniel, Kimberly, Tor och Emil var där! Och andra människor som var trevliga, fast... jag pratade typ inte med dem så mycket.
Det var iallfall trevligt värre.
Nu har jag jobbat och är astrött, men mitt WoW är typ äntligen klart snart så jag måste spela liiiite...
Och Rosie skulle snart komma hem och logga in på msn, så något säger mig att det blit rätt lite sömn ikväll igen!
Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0