kaffe löser allt. typ.

Mwah, inte så himla najs att behöva gå upp klockan 7:30 för att nån sabla hantverkare ska komma hit. Fast det behövdes ioförsej, inte så himla trevligt att sova under en takläcka!

Så, nu sitter jag men stööörsta koppen kaffe, eftersom jag ändå inte kommer kunna somna om.
Ska åka iväg om ca. 2 timmar för att möta Elin så att vi kan dra hem till Kimberly.
Vi har ju nämligen studiedag idag. Fett awesome.
Har saknat folk massor faktiskt, fast jag bara varit borta i två dagar!
Nu tänkte jag fördriva tiden med att köra in lite skivor i iTunes så att man kan få in dem i telefonen sen!
Fick bland annat Mt. Desolations skiva igår <3
Och sen, eftersom jag städade HELA mitt hörn igår, så hittade jag en massa gamla grejer jag vill kolla på, så det ska jag också göra...
hihihi.
Mår inte riktigt BRA än, men är ändå helt okej. Så nu kör vi förfan!
Orka sitta och deppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0