nu är det mitt i natten. jag är inte trött. kom just hem.



Teatern ikväll var väldigt trevlig. Älskar mitt gäng <3

Sedan, till Donken som vanligt. Haha, de måste ha blivit sjukt chockade när vi inte dök upp förra veckan.
Men idag gick vi dit.
Folk gick hem. Jag och Rosie var kvar. Viktor med, de ska hem till mig ju liksom!!!
En random snubbe vid namn Malcolm dök också upp och började hänga på Rosie och prata engelska (?).
Han skulle köa till WoW, Cataclysm.

Sen så stötte vi ihop med Daniel, Tor och Kimberly som kommit dit, mycket trevligt.
Hoho, blev fett taggad på Cata, fast jag inte ens kommit så långt ännu. Fail.

Malcolm började prata med dem. Vi stod där i en liten hög.


Sen öppnade de dörrarna. Jag och Rosie sa hej då, och drog hem.

Vet inte varför, men det känns inte som klockan är 23:20...

Viktor är spårlöst försvunnen, men han ska sova här så han lär dyka upp.


Nu ska jag mata Ankans kaniner. Sen spela lite WoW tror jag, blev fett sugen.
Och prata med Rosie min darling såklart!



BTW. Josefin, Elin och Sofi. Ni är finast. Jag saknar er typ, låter kanske weird. Måste ha fler såna här kvällar!
PUSS OCH KRAM PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, du är också fin, Angelica! <3

Vi får absolut ta och göra det oftare! :D

2010-12-07 @ 18:46:38
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/
Postat av: Rose

Den där Malcom =.=



Men Cata var fint :D

2010-12-08 @ 14:03:34
URL: http://xnoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0