hjärnmos.



Min hjärna känns som mos.
Satt och spelade WoW från klockan 16:00-22:00 med endast två avbrott då jag gick på toan. Sjukt.
Men ganska kul.
Chill studiedag.
Rosie väckte mig av att hon skulle gå inom snar framtid, och sen låg vi på sängen och lyssnade på,
Keane – My Shadow.
Typ finaste låten ever.
Sen fick hon väldigt brottom till tåget. Haha.

Jag och Viktor kollade på youtube-klipp och lyssnade på musik.
Sen drog vi till Arninge lite random, för jag fick höra att Cataclysm skulle kosta 149:- där idag.
Så, smart som jag är, planerar jag in i framtiden då jag kommer behöva spelet, så jag följde med och köpte.
Haha.

Sen spelade jag WoW tills Ankan kom hit med sin kompis Olivia.
Isabelle joinade också och så fikade vi tills klockan 16:00, då jag som sagt satte mig vid datorn igen.

Det finns btw en förklaring till varför jag satte mig där och varför så länge som jag gjorde. Haha.


Nu måste jag göra filmkunskapsuppgiften.
Inga ursäkter.



Kommentarer
Postat av: Rose

2010-12-08 @ 14:04:09
URL: http://xnoah.blogg.se/
Postat av: Rose

MEN HALLÅÅÅÅÅ!



Den skickade iväg en tomm kommentar! xD :D



Men jag vill iaf säga att jag älskar dig villkorslöst mycket! <3

Och att jag är lite fail med tåg, men jag hann. Fast jag glömde en superviktig bok. :D



Pussipussi <3<3<3

Vi får ha en chilldag snart när jag inte behöver försvinna som vanligt xD:DDD <3

2010-12-08 @ 14:07:54
URL: http://xnoah.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, jag kan mycket väl tänka mig varför du satt så länge och spelade! ;)

2010-12-08 @ 17:34:26
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0