I'm gonna dance on the moon.

Haha, idag har varit en jävligt trevlig dag!
Har inte skrattat så mycket på längre tror jag...
Jag och Daniel bestämde att vi skulle ses i skolan och göra klart filmanalysen, no matter what! Japp...
Vi höll på tills skolan stängde typ, och vi blev ändå inte klara. Hahaha. Larvade oss heeela tiden, men FAN vad kul alltså!!!
Sen så åkte vi in till stan så att jag kunde köpa WoW... hahahaha. Det är fett kul faktiskt. Sådetså!
Så nu sitter jag här och installerar WoW, ska strax trycka i mig mat. Har haft fett ont i magen ett tag nu, typ p.g.a. alla polly's som jag och Daniel tryckte i oss :P
men det har börjat gå över, så nu kan jag käka :D
Sen, typ 23 ikväll så ska jag och Daniel skriva klart hela filmanalysen via skype. Hhahaha, fan vad bra det kommer gå. Är redan trött som en idiot :P
Aja. Bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0