host, host.


Uäääh.
Sitter i min soffa/säng och känner mig d ö d.
Hostar som en galning, har så ont i halsen att man börjar gråta när man sväljer typ. Huvet känns tungt och segt och man har lust att dö lite under täcket.
Fy fan, jag hatar att vara sjuk.


Kryssningen var rolig och mysig. Älskar verkligen min släkt. Vi är en mysig hög <3


Och när jag kom hem så hade nya madrasser fixats till soffan så nu sover jag så jävla skönt! Awesome!!!

Men imorse så hade jag alltså SJUKT ont i halsen när jag vaknade, och klickade väl av larmet.
Vaknade klockan 15:00 av att Ankan kommer invacklandes och också sov lika länge som jag, båda två sjuka.
Fail.

Igår kväll kollade vi Toy Story 2&3 och Sagan om Ringen. 

Nu ska jag kolla på Glee, och sen försöka pallra mig ner till teatern, för jag vill verkligen gå.
Vet inte om det blir skola imorgon, det får vi se då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0