hej jag är en hopplös idiot. kram på alla som är fina.


Skolan har börjat igen. För ett par dagar sen faktiskt.
Det känns bra.

Himlans fint att träffa vännerna där igen.
Saknat dem så mycket.
Man blir så G L A D av er <3


Men imorse så sov jag för länge, och när jag väl vaknade så hade jag ont i halsen. Använde det som ursäkt till att inte gå till skolan och slippa göra matteprovet, även fast det gick över typ 10 minuter efter att jag vaknade.

Har sedan suttit och spelat sims, gjort liiiite historia, fangirlat Dead Poets Society, varit inne för mycket på Tumblr och läst en massa massa poesi.

Kissen ligger brevid och spinner. Jag älskar henne. Världens finaste katt.

nu är klockan mycket och jag hade tänkt att jag inte skulle skolka imorgon, så nu får jag allt ta och gå och lägga mig.
natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0