götet :)


Kom ganska nyss hem från Göteborg.
Där har man varit med underbaraste flickan Louise aka. Irre Irrson hela helgen.

Hennes 18-års dag i fredags, firades på resturand och sedan på ett ställa kallat Pustervik (tror jag). Det var trevlig och skojigt. Jag drack men blev inte ens lullig. Vet inte om jag ska bli oroad över det? Hahah...

Blev förföljd av en Amerikan också. Underlig snubbe.

Och så får man inte glömma att vi dansade till ett skånskt reaggee-band vid namn Stures Dansorkester. De ägde!

Lördag och söndag chillade vi massor. Skrev en ny låt till Lockharts Beundrarpost, hehe. Spelade HP-spel och kollade tv.

Trevlig trevlig helg.
Saknar Irrs redan <3

och SNART är det skola. buuuuh.

Kommentarer
Postat av: Elin

SOUNDS LIIIIKEE FUN! (Y) :D

2011-01-24 @ 14:17:22
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/
Postat av: Louise aka Irre

Hehe tur att fb finns så jag hitta din blogg! Fett coolt 8D



Glöm inte att lägga ut låten fina du! <3

2011-01-29 @ 13:08:39
URL: http://avtrycksomsitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0