babbel bara.


Sitter i köket hos mama och klockan är 1:45. På andra sidan bordet sitter min älskade vän Balle!
Balle är en bra människa som jag saknar förjävla mycket mest hela tiden faktiskt.


Jag är själv en förvirrad och skvatt galen människa. Gör mig själv förbannad på personer som inte ens gjort något.
Bra där bruden.
Jag är så arg att det nästan bubblar i skallen och jag kan ju inte heller göra något åt saken.
Om man bara visste liksom?!

Och sen så saknar jag ihjäl mig efter d i g också. Hela hela tiden saknar jag dig och du lämnar inte hjärnan för ens en sekund.
Så att man får tänka.
Fu på dig, även om du kan vara rätt trevlig att ha i skallen ibland också.


Jag och Balle har btw tittat på Bombay Dreams ikväll. Det var jävligt roligt. Fan vilken konstig film det är, hahahah.

Nu ska jag dricka upp mitt te. Sen ska jag och Ballis reda ut om hon sover här eller hos sig och sen är det nog dags att krypa till kojs.
Börjar jobba 11:00 imorgon...

Natti natti, hatti fnatti.

Kommentarer
Postat av: Elin

ANGELICA-CHAN! Jag vill vill vill verkligen verkligen verkligen (hoho, dubbelt tre-tal >:D) träffa dig men jag är sjuk så mitt liv suuuuuger. :( <3

2011-01-06 @ 13:53:52
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0