vad ska man göra?


Nein. Jag har panik. Imorgon är det Historiaprov och jag är VERKLIGEN inte förberedd. Har inte pluggat nånting och jag har typ missat alla lektioner på detta område... Inte kul.

Funderar nästan på att skolka imorgon och slippa, men det känns ju jävligt dumt... vet bara inte om jag pallar.
Men jag vill gå på japanskan och det känns ju stört att skippa hela dagen förutom sista lektionen. Tror dessutom vi får reda på mateprovsresultatet? Och japanskaprovsresultatet? Det vill jag ju veta! 

Men vi får väl se imorgon. Jag får se om jag hinner läsa ikapp och så.
Skulle ju pluggat idag men då kom Nina förbi och det känns ju jävlarns osocialt att sitta i ett hörn då.
Och nu är det teater om 25 minuter och jag har dessutom huvudvärk påväg.

Vet inte om jag pallar. Provresultat kan man ju få en annan dag. Historiaprovet kan jag säkert göra på Torsdagmorgonen... 

Vi får se med andra ord. Dilema dilema...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0