the helg.


Har befunnit mig hos min kära moder igen lördag och söndag.
Var på tjejkväll med Snigelkolonin (mina fina vänner från högstadiet alltså, haha) i Fredags och sov hos Johanna och Malin.
Så himla mysigt. Ni är bäst och jag älskar er allihopa <3

Skulle till Nina och fira finaste Liam på lördagen men jag hade så jävla ont i magen att jag åkte till mamma istället (en station med lidingö-tåget. lite skillnad än att åka till upplands väsby). Jag hade så ont att jag knappt kunde gå. Det gick över runt 6 på kvällen men då var det försent att åka. Typiskt, jag som ville dit asmycket.

Idag har jag också varit här, mina morföräldrar har ju också varit här så då tänkte ajg att jag kan ju umgås med dem om jag nu ändå är här. 
Och sen var jag för lat att åka hem ikväll så jag är kvar här än. Haha. Det får jag lida för imorgon då jag måste upp typ 5:40 eller nått. Segt men aja...

Imorgon är det alla hjärtans dag också. Typ min hat-högtid. Man känner sig så jävla ensam alltså. Eller är jag negativ nu?

Aja, nu måste jag vara klar för Malin behöver datorn. Natti natti hatti fnatti.



Kommentarer
Postat av: Elin

Alla hjärtans dag känns som en rätt onödig högtid. Jag menar, är det inte mycket finare att folk ger en saker eller bryr sig om en när man mist anar det, istället för att ha en dag då alla ska gå runt och vara kärleksfulla? Det kanske är jag som är bitter och cynisk, men det känns verkligen så himla falskt hela grejen. :P

2011-02-14 @ 11:18:52
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0