Gotta catch 'em all!


Angelica är en nöjd hest.

VG PÅ AKADEMISKA UPPSATSEN OMFG :D

Har jag kanske kanske en chans till MVG i Svenska C då? Borde inte vara omöjligt. Faeen vad awesome, min dag är gjord. Typ hela veckan kommer äga tack vare detta.

Känner mig jävligt stabil just nu faktiskt. Tror det gick fett bra på matteprovet idag också (men sånt vet man ju inte), och känner inte nån jättestor oro inför Japanska-provet på fredag (fast det borde jag nog kanske...).
Lyssnar på One Flew Over the Cuckoo's Nest på ljudbok så att jag slipper läsa, och spelar Pokémon samtidigt. Effektivt och roligt. (sen att jag ibland inte hänger med i boken det är nog inte så farligt eller? haha).

Pratade med Ankan idag om att flytta ut senare mot Juni så att man kan spara pengar till resa efter Gymnasiet (kommer aldrig kunna göra det när jag bor här tyvärr), och det kändes så skönt att prata igenom allt med henne. Får se om jag flyttar iväg redan i början på Maj eller om jag stannar tills terminens slut. :)

Kollade just på senaste Glee. Lika jävla fint som vanligt fast inte okej att Kurt inte var med ens en sekund. Har en ohälsosam crush på den fina karaktären <3

Aja, on with the buissness. Ska fortsätta spela lite pokémon och sen läsa igenom några VG-tal i matteboken.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0