dilema.


Satt och funderade på om man ska pallra sig till skolan imorgon iallafall.
Är inte frisk men en hel dag av vila och te har gjort att det blivit bättre!

Men sen kom jag på att det är idrottsdag imorgon och det kanske inte är så bra att gå på sånt om man inte är frisk?
Man kan väl bli sjukare?

Lite tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att få köra lite basket och.. eh... jusutsu-kaj?!
Och det är fett boring att sitta hemma. Även om jag kollat på Glee hela dan och Glee är bäst.
Borde ha pluggat. Borde verkligen ha gjort klart Akademiska uppsatsen.

Fy fan. Jag har sån ångest över skolan att jag börjar gråta snart tror jag.

Jag går nog inte imorgon ändå. Men på torsdag, då jävlar ska jag vara där :D



Kommentarer
Postat av: Rose

Du får inte gå till skolan när du är sjuk för då...okej du orkar inte med en rapport så jag skippar det! :D



Säg till om du vill ha hjälp med nåt i skolan <3 :3



Pussy pussy <3

2011-02-01 @ 20:29:14
URL: http://xnoah.blogg.se/
Postat av: Elin

jujutsu-KAI, ANGIE-CHAN! There is no "j" in japanese, unless it's "ji"! ;)

Men, men, det är tråkigt att du inte är i skolan. :( Vi saknar dig, på riktigt. Väldigt mycket. VÄLDIGT. <3

2011-02-01 @ 23:24:24
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0