Sverige, Sverige älskade vän. En tiger som skäms, jag vet hur det känns.

Idag är en sorglig dag.
En dag då man ska bära svart och sörja.

Sverige. var har du tagit vägen? Mitt älskade hemland som lyser så starkt i mitt hjärta trots alla brister och fel, vad händer med dig?

Jag är på riktigt rädd. De närmsta fyra åren kommer ingenting att vara sig likt.

Sverigedemokraterna, usch och fy och blä. Jag kräks.

Mitt älskade Sverige har förlorat förståndet.

Man vinner inget på detta.

Jävla skit.

Jag skäms idag. Jag vill gråta och skrika och kasta kobajs på Jimmy Åkesson!

Ännu fyra år av Alliansen. Fyra år med SD. Fyra år som kanske fuckar upp hela vårat land.

Jag är rädd.



Sverige, Sverige älskade vän.
En tiger som skäms,
jag vet hur det känns
När allvaret har blivit ett skämt.
När tystnaden skräms,
vad är det som hänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0