Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

Har just varit ute i spöregnet. Så jag småfryser lite.
Åkte till Täby, träffade Hanna. Vi utbytte grejs, och sen gick vi och kollade efter plånböcker och så blev det en Mocca Latte på Espresso House innan jag fick springa iväg till Roslagsbanan. Drog till Gamla Stan, träffade Bea. Det började spöregna. Jag åkte hem, och nu sitter jag här.

Vet inte varför jag skrivet så hackigt med punkter hela tiden. Vet ingenting känns det som.

Uhhhh, jag orkar inte med mig själv när jag är såhär. Glad fast ändå inte. Helt cp.

Jag ska nog färga håret idag om jag orkar. Har haft färgen hur länge som helst, men jag har inte pallat fixa...

Är helt såld på Lars Winnerbäck at the moment. Iallafall hans första album. Det är det enda jag har, och därför det enda jag hört. Hehe, kanske borde lyssna på mera :3

Tror jag ska ringa Balle, så att hon kan hålla mig sällskap medan jag diskar. Måste fan göra det nu, har varit min tur i flera dagar...
Dessutom så hade hon någon lång historia hon ville berätta så.





Nu går mina tankar till en prins
och till en sagofe
som sitter på kafé,
vid en blomstrande spaljé,
och bara blandar ut sin tid med lite te
i min drömda sagovärld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0