HEJ JAG HETER ANGELICA

Okej. Hej.

Tänkte att jag för femhundatrettioelfte gången skulle prova att blogga.
Senast bloggade jag på engelska, men nu kör vi på detta.

Jag tänkte nämna lite om mig bara. Har lite brottom. Ska dra hela vägen här ifrån (Lidingö) till Täby Centrum. Går i skolan i Täby, så jag bestämde med min kompis att vi skulle ses där. BRA att jag inte var i skolan idag då! Smart.

Iallafall så måste jag åka snart, så detta får bli kortfattat.

Jag heter Angelica Ericson. Jag är 18 år. Jag bor hemma med min mamma min lillasyster Malin (15 år) och min lillebror Gordon (9 år). Mina föräldrar är inte skilda. Min pappa, som jag älskade mer än det mesta, dog av cancer 27/10-09. Jag har tre äldre syskon, på pappas sida, som inte bor hemma. Jessica, Daniel och Maria.
Jag går i tvåan på Gymnasiet. Skulle ha gått trean men jag hade sabattsår. Bodde i England då. Jobbade som Au Pair.
Jag går ett specialutformat mediaprogram som kallas författarprogrammet.
Jag anser mig själv vara någon form av amatörförfattare.
Jag är en stor nörd.
Jag älskar Harry Potter.
Jag älskar det engelska bandet Keane.
Jag är en hippie som inte går på droger.
Jag är rätt rolig. Ibland.
Jag är konstig också.
Aja.
Nu hinner jag inte mer.

Fan vilken weird presentation.
Hahaha.

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0