And as saturday approaches my need grows!

Alltså shit med pomfritt!
I övermorgon drar jag, Balle & Rosie till världens bästa stad, London!!!!

Jag är så jävla taggad!!! Ska bli kul som fan!

Kommer dock missa typ 3 prov och sen är det ca 3-4 uppsatser som ska vara klara bara några dagar efter att jag kommer hem. Ehehe... kommer INTE hinna!?

Men skitsamma.

JAG ÄR TAGGAD SOM EN TAGGBUSKE!

Har tvättat massa kläder idag så att jag slipper gå naken i London också. Känns bra! Hittade även min svarta kjol som jag letat efter i tusen år. Naaaajhs.

Har just gått med i bokus och beställt lite böcker med mitt nya bankkort. Känner mig fett vuxen och cool.
Typ lika vuxen och cool och mogen som jag, Daniel och Kimberly var på matten & svenskan idag. Hahahahahah.
Hest, is all I need to say.

Goot night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0