Sigh no more...

Hihi, jag mår faktiskt riktigt bra nu. Och det känns ju bra!

Fast jag har fett med ångest inför imorgon.
Min syster fyller 16. Det är också EXAKT ett år sedan min pappa dog.
Vad ska man göra? Vad ska man känna? Jag vill vara glad för Malins skull, men jag kommer inte kunna.
Åhhh.
Jag vill krama min papi <3


Men. Nu ska vi inte tänka på deeeeeeet!
Jag struntade i att gå till skolan idag. Jävla tema-dag ju!
Tänkte att jag skulle plugga, men det är ju hopplöst.
Ju mer stressad jag är desto sämre gör jag ifrån mig... min hjärna stänger ner liksom.
Så nu sitter jag och laddar in mer musik i datorn och sen över till telefonen.


Är heeeelt besatt av Mumford and Sons at the moment. Fan vad vacker deras musik är. Jag blir tårögd.


Ska gå över till Ballis sen. Hon fyller ju för tusan hakar 18 år idag.
Omg.
Älskar dig Ballis <3
Imorgon kommer kramar vara uppskattade. Verkligen. :)


So come out of your cave walking on your hands
and see the world is hanging upside down.
You can understand dependence
when you know your maker's hand.

Kommentarer
Postat av: Elin

Helvete att jag inte läste det här förens nu. :( MEN IMORGON SKA DU FÅ MASSOR MED KRAMAR, KAY? :D

2010-10-27 @ 17:43:40
URL: http://rainbowdot.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0