jag orkar inte tänka. jag orkar inte känna. jag pallar inte när jag ska vara såhär.

Alltså...
Nu ikväll är en såndär stund då allt bara känns som ett fucking helvete.
Jag vill typ lägga mig under täcket och grina.
Jag har inte dåligt självförtroende i vanliga fall, men på senaste tiden får jag typ "episoder" då jag mår så dålig över mig själv att jag bara vill banka huvudet i något hårt...
Känns som om folk inte gillar mig, helt utan bevis för detta. så jävla cp. Känner mig korkad och ful och allt möjligt dumt...
Jag hatar när jag blir såhär, för det finns absolut ingen grund för det, och förhoppningsvis stämmer det inte heller.
Allt är hans fel. Jag var aldrig såhär innan? Åhhhhhhh.
Kommer inte kunna gå och lägga mig förrns det känns bättre heller. För då kommer jag ändå inte kunna sova på hela natten.
Så nu gäller det att sitta uppe och battlea med demondjävlarna ett tag. Sånt här brukar gå över.
För det är ju bara larv typ.
(och inga fler emo-medelanden i denna blogg på ett tag nu tycker jag xD)
kraum!

Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår hur du känner, vi alla har nog sånna anfall lite nu och då. Men känn dig inte ensam Angelica, för vi finns här för dig (i alla fall jag!). :) Och du kan alltid prata i skolan när du mår dåligt, om det skulle hjälpa dig. (;

2010-10-17 @ 16:27:16
URL: http://rainbowdot.tumblr.com/
Postat av: icca-picca

elin... <3<3<3

2010-10-18 @ 15:16:41
URL: http://robotface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0