I don't know what to say...

jävla skithelvete.

varför går allt upp och ner som en jävla karusell? varför är jag så jävla emotionell helt plötsligt? jag överreagerar säkert bara, för att jag är rädd, men vafan!
Jag pallar inte springa omkring och vara en levande berg&dal-bana.
Får fan ta mig samman. Jag får ont i huvudet av mig själv.

Skärpning!!!!


Idag kommer iaf Mt. Deoslations skiva äntligen ut. Undrar om den finns på spotify???

Aja, nu ska jag gå och andas lite.



When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse


Kommentarer
Postat av: Josefin

Coldplay. <3

Det hjälper att andas. Och att göra något man tycker är roligt.

2010-10-19 @ 10:03:05
URL: http://ienvarldavidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0