so close no matter how far.



Jag är fett destruktiv. Så himla dumt.
Jag gör mig själv deprimerad genom att tänka på saker som kanske är helt osannolika, men ändå så kanske?
Det gör mig galen.

Jag vill typ ta mitt ansikte och banka ner i asfalt och skrapa bort hela mitt ansikte.
Jag vill typ att det ska göra ont nån annan stans än på insidan.
Vore ganska skönt.


Gud vad hemst det låter nu. Haha. Fuu.
Sorry, jag lovar att inte skrapa bort mitt ansikte. Jag överdriver. Men ni fattar kanske vad jag menar?


Och det gör så ont att se dig för jag vill bara vara din.
Vill att du ska vara min och alltså, det kommer ju aldrig ske så länge jag fegar ur.
Och det känns som om du försvinner mer och mer från mitt grepp, till nånstans där jag inte längre kan nå dig.
Förlorar.
Och det gör så fucking ont.

Jag ska sluta bli kär. Det är fan inte roligt.
Jag kan knappt se dig längre.
Inte när du är så långt borta.


All these words I don't just say
And nothing else matters





Kommentarer
Postat av: kimba

förstår till punkt och pricka vad du menar. men var rädd om ditt ansikte <3

2010-12-15 @ 11:21:54
URL: http://kimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0