random.


Idag har jag gått och handlat med Ankan, vi hade på oss pyjamas byxor vilket var ganska mysigt. Hehe, täbban är ju ens andra hem så det går väl bra? Eller?
Stötte på Josefin och Elvira. Mus.


Ikväll är det julmiddag med teatern. Det kommer bli jättenajs I'm sure.
Rosie kommer hit innan, det är alltid lika bäst när hon är här hos mig. <3


Igår skaffade jag Tumblr. Eller, jag har haft en sen i somras typ, men inte använt, så igår började jag med den och haha jag satt hela kvällen och bloggade om folks poster. Ganska beroende-framkallande.
Försöker att inte spela så mycket WoW, vill inte bli helt besatt som jag ibland känner att jag är påväg att bli. Hheheh.


Det är btw inte alls roligt när folk är ledsna.
Jag får ont i hela hjärtat och önskar att jag kunde hjälpa.
Men det är inte så lätt.
Fu ._.


Och du är en konstig jävel.
Jag är så trött på att aldrig förstå mig på dig.

Byebye.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tumblr är sjukt beroende-framkallande. Farligt! Men det är fint också. :')



Och ikväll kommer du hit och då kan vi prata igenom en massa saker! :'D <3

2010-12-21 @ 16:21:04
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fett mus! :*

2010-12-21 @ 17:40:48
URL: http://ienvarldavidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0