nära. långt bort. vart?


Jag blir typ hel av att vara nära dig.
Och ändå går jag sönder på samma gång.

Lyckat?

Blir mestadels lycklig dock. Bara jag är där du är liksom. Då är allt bra på något sjukt sätt.
Fint!

Om man säger som det är, försvinner detta då?
För isåfall nöjer jag mig nog fan med att ha det som det är nu.

...


Nu måste jag verkligen försöka åstakomma nånting. Har inte lärt mig japanskan, men jag tror det är lugnt.
Ska skriva lite på artikeln nu, fast det är natt.
Måste ta mig i kragen och göra nått åt detta. Har ingen lust att gå om. No way!


When all is said and done
Will we still feel pain inside?
Will the scars go away with night?
Try to smile for the morning light
It's like the best dream to have
Where everything is not so bad
Every tear is so alone
Like God himself is coming home

To say I
I can do anything, If you want me here
And I can fix anything, If you'll let me near
Where are those secrets now
That you're too scared to tell
I whisper them all aloud
So you can hear yourself

. . .

I'm sorry I have to say it but you look like you're sad
Your smile is gone, I noticed it bad
The cure is if you let in just a little more love
I promise you this, a little's enough


(fin, fin låt Angels and Airwaves – A Little's Enough)





Kommentarer
Postat av: e

hej fina chey!

2010-12-10 @ 00:39:04
URL: http://westofthesun.blogg.se/
Postat av: Rose

precis ._.



fucking fuck



<3

2010-12-11 @ 18:49:03
URL: http://xnoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0