i väntan på rosen.

Sitter på biblioteket plattan. Väntar på att Rosie ska dyka upp.
Hennes mamma har 50-års middag, mycket trevligt.

Jag har fått två fribiljetter till att se The Nightmare Before Christmas på biografen här klockan två imorgon.
Det suger ju balle att jag jobbar till tre. Sorgligt.
Är så så otaggad på att jobba. Börjar klockan åtta. Oh noes.


Pluggade inget igår heller. Rätt åt mig om jag får IG i alla ämnen.
Japanska presentationen gick väldigt bra ändå tycker jag, tur det!

Nu... spelar jag WoW tills Rosie kommer. Haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Japanska presentationen gick ju super! ;D

Om du vill ha hjälp med något ämne kan du alltid fråga mig, så kan jag försöka underlätta för dig! :)

2010-12-11 @ 10:57:02
URL: http://scumbagwithavision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0